від 0 відгуків
Компанія продовжувала працювати у звичному темпі. У 1972 році P250 Urraco, 400 GT Jarama, 400 GT Espada та P400 Miura SV були в повному обсязі. Того року, намагаючись покращити продажі, які до того часу, відверто кажучи, розчаровували, Jarama отримав двигун потужністю 365 к.с. і отримав назву Jarama S.
У 1972 році Urraco, який зазнав кілька початкових уповільнень, нарешті був запущений у виробництво. Майже неминуче версія S також з’явилася в жовтні того ж року. У цьому випадку метою було не покращити продуктивність автомобіля, а покращити його загальну якість, якою знехтували під час поспіху із запуском виробництва.
Наступного року, в очікуванні розробки прототипу Countach до стадії, яка дозволить його виробництво, Espada була додатково модифікована та вдосконалена, і нова серія була представлена в жовтні 1972 року. Нові колеса, а також вдосконалені деталі всього кузов, приладова панель, центральна приладова панель і різні компоненти характеризують цю добре зроблену серію III. Ця остання серія по суті стала вирішальним піком в еволюції цього видатного чотиримісного автомобіля, який досі користується великим попитом серед шанувальників Lamborghini по всьому світу. Його виробництво досягло б поважної цифри в 1226 одиниць, досить великої кількості для автовиробника такого розміру, який продає за найвищими цінами.
Leave a review